Alla inlägg den 28 december 2013

Av Niclas Bernhardsson - 28 december 2013 17:32

Kategori träning men så mycket till träning blev det inte. Lördag och jag hade nog en tanke på att Ullis skulle dyka upp till lunch men det var inget jag hade tagit upp och jag drog istället i mig en och en halv energikaka och sen även en Powerade innan vi åkte hem vid 15:00, då Ullis hämtade mig. Sen väl hemma så bytte vi snabbt om för att springa en sväng och jag känner ganska snabbt att jag känner mig lite sliten och det är väl i sin ordning då jag tränat bra på slutet. Men sen går det rätt fort och jag tar helt enkelt slut på energi. Jag får stanna någon kilometer hemifrån och pusta lite. Det går helt enkelt inte att springa. Men sen intalar jag mig att det kan vara bra träning att träna då man är låg på energi och jag puttrar på några meter igen. Men det tar stopp igen och nu är det tvärstopp. Så vi går helt enkelt hem och tom på energi så är inte hjärnan på högvarv så vi stannar till vid ICA och jag köper en energidryck och lite godis som jag trycker i mig. Med tom mage och sen en massa socker så är det nästan så att man får magknip. 

Det blev 3,5 km idag. Ha ha, kanske inte så långt som jag tänkt. Nåja, förhoppningsvis så blir det bättre imorgon. Tjo flöjt!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards