Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Niclas Bernhardsson - 15 mars 2016 20:15

Så var det tisdag och jag tänkte att jag kunde ju iaf vara nere och coacha lite. Eller kunde jag kanske inte också springa lite? Jo, varför inte. Ullis drog iväg till gymmet och ungarna var visst också iväg. Så jag tog det lite lugnt och höll nästan på att somna och fick ta flera koppar kaffe och bytte sen om. Men jag kom iväg i bra tid och var först på plats och tände upp. Sen dyker Ankan upp och strax efter kommer Rainy joggandes. Sen även Flaken och Tokan och slutligen även Rydholmaren. Men det står en kvinna utanför och kikar in och jag ser att det är en som jag coachat. Vi kan kalla henne Stinis. Hon har satt upp ett tufft mål att i princip från noll köra en svensk klassiker. Men hon är taggad och har tränat relativt hårt på slutet. Och idag så körde hon 400-ingar medan de övriga körde astuffa Olgor. Jag körde lite mellanting och bara joggade. Det kändes rätt bra men i skrivande stund, dvs dagen efter, så har jag lite träningsvärk. Jag har inte kollat klockan men det blev väl ca. 4 km.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards