Alla inlägg den 28 april 2017

Av Niclas Bernhardsson - 28 april 2017 21:00

Så var arbetsveckan över, iaf på skolan, och den var överväldigande positiv. Superbra respons från barnen och jag vet inte vad det var men det skulle kramas konstant. Man måste ha världens bästa jobb! Och så gjorde jag ju klart med en förlängning för nästa läsår, det kändes bra. Väl hemma så hade vi först bokat en banktid och det handlade om att flytta och spara pensionsfonder, riktigt tråkigt men skönt att få det gjort. Sen gick jag och Ullis och handlade och jag tyckte vi kunde äta tacos och det tyckte båda lät bra. Efter maten så sträckte jag och Ullis ut åt oss och hur skulle det bli med träningen? Jag var ju fortfarande förkyld men det gick ju bra att gymma igår. Så efter tuppluren packade jag snabbt ned mina simgrejer och gick bort till Safiren. Där var det återigen rätt lugnt i poolen och jag bytte några ord med Tokan, som var där och simmade. Det gick rätt bra för honom och det är både kul och lite knäckande. Det sistnämnda för att han hållit på i så kort tid och jag så länge. Helt klart verkar simkursen gett en del och nu börjar jag själv fundera om det kan vara något. Bra och givande samtal sen efteråt. Simningen då? Det blev mest distans men med några enstaka fartökningar. Emellanåt kändes det helt okey men ibland lite sämre. Det blev 1450 meter iaf. Alltid något. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards