Alla inlägg den 9 april 2018

Av Niclas Bernhardsson - 9 april 2018 21:00

Måndag och dags att börja jobba igen. Påsklovet hade precis varit och man skulle ju hinna med så mycket men det är som det brukar. Dagarna bara rinner på och nu var det jobb igen. Men jag älskar ju mitt jobb men nu var det lite krisigt att få till veckan då jag, och min kollega på jobbet, Johan, skulle få ut kontroller och till slut så löste jag det genom att första klassen skulle få en första uppgift och det var att sätta ut kontrollerna och sen hade jag Bassel som kunde springa och kontrollera efteråt. Det funkade kanon. Sen, väl hemma, så ville jag få till lite träning och det blev Safiren och Fitnessfighten nästan fullt ut. Jo, fullt ut men dubbelt upp i början på konditionen bara. Så tjugo minuter på Cross Trainern och sen var det vanliga bålövningar och sen på med tio minuters Cross Trainer innan det blev lite gymövningar igen. Så ungefär en timmes bra träning. Skönt att vara igång med allt igen. Som det skall vara. Nu vill jag bara öka på träningen igen. Känns som jag börjat tappa lite. Och nu är det hög tid att steppa upp om det inte skall bli ett mellanår. Som det iofs kan bli ändå. Trots alla ambitioner och det på grund av hälen. Men om två veckor är det dags att bege sig till läkaren, nu har jag fått en kallelse och jag skall alltså in den 23 april och det verkar som jag skall få behandling direkt. Sklerosering blir det och det innebär att det sprutas in något medel i hälen. Låter ju inte så supernice direkt... Och en vecka innan så skall jag stressa hälen och det blir genom löpning, det blir däremot nog rätt nice för jag har verkligen längtat efter att få springa igen. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards