Alla inlägg den 19 september 2019

Av Niclas Bernhardsson - 19 september 2019 19:15

Så var det torsdag och som vanligt så tror man att man skall hinna med hur mycket som  helst, på mina planeringstimmar, men det är ofta ngn elev som behöver särskild hjälp och så även idag. Men det var kul och jag försökte jobba på ändå. Sen var det en bra dag innan jag drog hemåt och på kvällen så väntade lite lätt träning. Iaf hoppade jag på det och jag fick min önskan uppfyllen då det endast blev jag och Ullis. Så vi joggade lite lugnt och det gick iaf bättre än sist, då jag sprang med Ullis och Tanjis. Då fick jag vända efter tre kilomter så det blev prick sex kilometer. Nu fortsatte vi förbi den forna vändpunkten och efter ett kort slag så märker vi att det mörknar rätt fort. Då var frågan om vi skulle springa på våtmarken men jag tyckte vi kunde chansa. Men det var lite småtrixigt, pga mörkret, men snart nog var vi ute från det och vi kunde springa i gatljuset. Väl tillbaka till Safiren så gissade jag att vi sprungit ungefär 7-7,5 km så det blev en liten besvikelse att se att klockan visade 6,81 km... :-/ Nåja, det gick iaf bättre än sist och nu traskade vi in på Safiren och i strumplästen så blev det lite gym och sen hälrehab innan det blev dags för lite kvällsmys. En bra dag helt enkelt! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards