Direktlänk till inlägg 15 mars 2020

Sammanfattning

Av Niclas Bernhardsson - 15 mars 2020 10:59

Då jag ligger långt efter, med bloggandet, så kommer här en liten sammanfattning. 

Efter en titta i mina gamla blogginlägg så ser jag att jag blandat ihop datumen en del men det kan ju ha sin förklaring i att jag själv blev skärrad av vad som kanske visar sig vara ett medfött hjärtfel. Det skulle ju också förklara varför jag haft så konstiga symptom och varit väldigt känslig för olika sjukdomar. 

Efter ultrajudet av hjärtat så har jag varit inne på en arbets-EKG och den visade normala flöden och jag kunde trycka på max men det känns som den var en bra dag. Och tyvärr har jag fått ont i knäet och det har gjort att jag trappat ned rejält på träningen och kanske även resignerat lite. Så träningen är väl inne på ett minimum nu och konstigt vore väl annars då jag går runt och är orolig. Jag tänker iaf inte acceptera att det bara kommer att bli sämre och sämre. Bara för att jag fortfarande är uppe i höga värden enligt sjukvården. Men på onsdag skall jag in för ett långtids-EKG och det är på en dag men jag skall ju leva normalt under det dygnet. Förhoppningsvis så har de också hunnit titta på mina TEE-bilder, som med största sannolikhet visar om jag har en bikuspid aortaklaff. Sen är det "bara" att bestämma om man skall leva med det och därigenom typ acceptera att man kommer dö tio år tidigare än normalt eller om man skall bråka om att bli opererad. Det vore ju bra om man slapp gå ned sig innan de tycker att det är en bra idé med en operation. Som ni ser så är det mycket som maler i huvudet och ta det här inlägget för vad det är. Ett litet andningshål. Jag får tillräckligt med stöd hos mina nära och kära. :-)

Nu skall jag försöka lägga lite fokus på mitt pluggande som några veckor stått tillbaka. 

 
 
Amisa

Amisa

15 mars 2020 13:05

Hoppas allt ordnar sig till det bästa vad det gäller din hälsa!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Niclas Bernhardsson

17 augusti 2020 22:58

Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards