Direktlänk till inlägg 1 april 2021

Dipp

Av Niclas Bernhardsson - 1 april 2021 22:45

Torsdag och hur skulle det kännas idag, tänkte jag. Chansen fanns förstås fortfarande att det skulle bli lite bättre efter operationen. Men det kändes ungefär som vanligt och mot slutet av dagen så började jag känna mig lite låg. Jag vaknade lite väl tidigt och nu hade timmarna gått. Trots att jag var ledig, eller rättare sagt sjukskriven, så svarade jag på lite jobbmail. När jag skall intervjua Månadens profil så får jag tyvärr svar att hen inte kände att det passade då den inte varit så aktiv så jag fick hitta någon annan. Jag förstod mycket väl men vi gamla "rävar" hade uppskattat det inlägget. Sen får jag lite panik då jag märker att jag har planerat in ett möte och när jag kopplar upp mig så är det ingen där. Hmm, de har väl missat tänker jag och skickar ett meddelande. Men då har de suttit och väntat på mig och jag förstår ingenting. Sen ser jag att jag skrivit in fel tid i kalendern så de hade väntat i nästan en halvtimme utan att säga till. Sååå tråkigt och jag fick ursäkta mig men de verkar förstående men det är givetvis pinsamt. Troligtvis så har jag haft lite för mycket att tänka på så jag skrev in fel tid. Sen var det nästa möte och när jag kollar upp det mer noggrant så ser jag att det är flyttat och det var ju skönt för jag kände mig inte på topp. En trist och tråkig dag helt enkelt och jag börjar väl att landa i att det inte blev någon förbättring av ablationen. På kvällen så började Ullis att ladda lite för långpass imorgon och jag sade att jag kunde ställa upp och serva utefter vägen. Det skulle jag väl orka. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 17 april 23:00

På jobbet blev det lite kaos och av sekretesskäl så kan jag förstås inte gå in på vad det var men jag tyckte det sköttes proffsigt. Tänk på att bloggen egentligen är till för att jag skall kunna gå tillbaka och se vad som hänt. Så ni får tyvärr nöja ...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 16 april 23:00

Tisdag och jag satt på bussen och försökte komma ikapp med en massa. Jag såg att jag fått in en massa dokument som jag behövde få koll på och tog en skärmdump på Kivra. Sedan svarade jag några som hade funderingar på sin medverkan i ultraloppet. Seda...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 15 april 23:00

Måndag och idag var det en ny vecka och nya krafter. Tänkte jag. Det började dock rätt dråligt och jag fick avvika på morgonen och fräscha upp mig efter att ha fått något i ansiktet.  På dagen så fick jag en återkoppling på kursen i fonetik och det...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 14 april 23:00

Söndag och vi vaknade rätt sent, ja i alla fall jag. Ullis hade tagit kaffe i biblioteket så jag satte på några koppar i den vanliga bryggaren. Lite morgonteve och sedan pluggade jag en stund. I övrigt så bestämde vi oss för att skjuta upp starten i ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 13 april 23:00

Lördag och man hade inte sovit som en prins direkt då Felix säng inte var gjord för en tungviktare som mig och Ullis åkte väl in i mig då det blev som en grop.  Men lite speciellt att vakna upp mitt i Stockholm.  Efter lite frukost så försökte ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards