Alla inlägg den 23 november 2016

Av Niclas Bernhardsson - 23 november 2016 18:30

Hmm, jag har sagt det förr men då endast på skämt... Kan det månne bo en liten sadist i Carina iaf? ;-) Dagens core var något utöver det vanliga och jag skämtade lite och undrade om hon var en ko, eftersom hon sade att hon glömt en mage. Pust och vilket magpass! Det var riktigt tufft men riktigt bra och man ger verkligen allt och det är peppande att det är fullt på passen också. Tufft och man kände sig som en död sill efter... Och det verkade inte vara några som ville stanna kvar och spinna men jag tänkte att jag kunde ju bara köra en lugn distans. Men med Tränings-Göran, som också var där och körde stenhårt, så var det svårt att inte själv dra på några gånger. Det blev lite naturlig fartelk och jag lät pulsen styra lite grand. Nu har jag inte kollat av mina värden men det blev ett kortare pass med ca. 5-6 ökningar då pulsen gick från ca. 125-127 upp till över 150 åtminstone. Jag sneglade på klockan och såg att den var på 154 en gång.

Rätt skönt och jag bara längtar tills jag får hem Tacx Imagic, som Hasse Hemström har "sponsrat" mig med. Stort tack för det. Den kommer gå på måndagar, har jag tänkt. Men på helgerna också förstås. Och vad är det då, kanske vän av ordning undrar. Jo, det är en cykeltrainer som man kopplar upp till en dator och kan åka olika banor och motståndet regleras automatiskt och man kan även tävla mot andra. En lite äldre modell men det gör mig ingenting! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards