Direktlänk till inlägg 20 april 2017

Flottigt värre...

Av Niclas Bernhardsson - 20 april 2017 22:57

Ullis skulle jobba över och undrade om jag kanske ville springa till Trosa och sedan springa hem med henne. Och absolut! Det lät som en plan men snart nog kom ett sms att hon tog skjuts hem. Och Tim och jag var själva till middagen och jag fixade hamburgare till oss. Men jag vet inte vad som for i mig då jag vräkte i matolja och de låg nog där och drog åt sig ordentligt. Jag bytte iaf om för jag hann inte packa ned ombyteskläder nu då jag var lite inställd på att springa mot Trosa först och jag fick jogga väldigt lugnt i början då jag fortfarande var stel i hälsenan. Väl på plats så ser jag att jag är själv och då börjar jag jogga bortåt Häradsvallen och kör våtmarkspromenaden och efter ett tag är jag varm och go i hälsenan och det tuffar på rätt fint. Men rätt snart, typ redan efter 20 minuter, så börjar jag att må dåligt och det blir bara sämre och sämre. Vad f-n! Skall jag bli magsjuk nu, tänker jag! Och det blev också alldeles för mycket kaffe innan då jag och Tim tittade på lite Best of UFC. Riktigt trött var jag då och tog kaffe på kaffe. Kanske spelade det in också. Men hamburgarna var nog värst. Det blev iaf väldigt många små, korta stopp. Klart över tio stycken iaf och jag vänder då jag börjar må riktigt dåligt och får t.o.m gå sista biten i Vagnhärad. Fy bubban. Fast i skrivande stund känns det bra igen så det var nog bara lite mycket matolja. Urk! Lite över 10 km fick jag ihop och farten dog på slutet så den blev 6.22 min/km. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards