Direktlänk till inlägg 7 april 2019

Fick till slut ihop veckomålet

Av Niclas Bernhardsson - 7 april 2019 20:00

Efter två vilodagar, den här veckan, så låg jag förstås lite efter med veckomålet och nu skulle vi upp till Stockholm och träffa släkten. Men det skulle förstås finnas tid efter, när vi kommit hem. Väl på plats, hos svägerskan Lossan, där vi var för att både fira henne och hennes son, Erkan, tillika barnens kusin, så var det både mat och lite fika. Trevlig! Och vi var förstås inte de enda där så det var en trevlig tillstämning med släkten. När vi ändå var uppe i stan så passade vi att köpa lite förbrukningsartiklar till huset. Och väl hemma så var vi tvungna att slappa lite innan vi kom igång med träningen. Målet var att iaf köra fyra mil för att klara av målet och Ullis och jag körde runt i Watopia, Zwifts låtsasvärld. Det blev ganska lugnt men emellanåt så tryckte vi på och Ullis fick ett kraftigt pb på en runda. Det var en rejäl sänkning och efter ett par varv på Jungle Circuit så försökte vi köra tillbaka från det håll vi kom ifrån. Och när jag klarade av målet så körde jag bara en bit till innan jag var nöjd. Ullis, som sprungit mera under veckan, fortsatte cykla och jag gick upp och började duscha. Senare visade det sig att Ullis kört två mil till och alltså kört sex mil, grymt. Vi avslutade kvällen med att kika på Mästarnas mästare och det är klart inspirerande. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 10 maj 23:00

Fredag och det var lite småsegt att åka till jobbet när de flesta andra var lediga. På skolan så hade jag fått en uppgift att få lite ordning på innergården och snart nog var jag igång. Jag förbannade det faktum att jag glömt kepsen hemma för solen s...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 9 maj 23:00

Torsdag och jag var ensam hemma då Ullis jobbade. Som vanligt så är kaffe det viktigaste och jag släpade mig upp rätt tidigt och satte på det och sedan bullade jag upp i sängen och började att jobba lite med saker att ta upp på vårat uppföljningsmöte...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 8 maj 23:00

Onsdag och när jag hade någon lucka så fortsatte jag att lägga ut bilder och det något vi verkligen måste ändra på till nästa år. Ja, att fördela ut uppgifter alltså men det var som sagt var ny mark för oss. Blir spännande att höra om mitt jobbförsla...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 7 maj 23:00

Tisdag och när jag fick en lucka så var det lite efterjobb med loppet. Det var intervjuer med ÖSP, resultatrapportering och lägga upp lite bilder. Jag bad förresten journalisten att ta ned min inverkan och absolut ingen bild då jag var sjukt trött på...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards