Alla inlägg den 4 oktober 2021

Av Niclas Bernhardsson - 4 oktober 2021 23:30

Måndag och det var gränsfall att det var för tidigt att gå tillbaka men det kändes ju konstigt att vara på resa under helgen och sen inte komma till jobbet. Men visst blev det lite sämre i blåsten. 

Hursomhelst så fungerade det och det var kul att komma tillbaka och det lät som man var efterlängtad. På morgonen så var det några elektriker som fixade med lysrören, på fritidsgården, men när jag undrade om en var på lyset så var det visst för tidigt. Men när jag hängde över en kanelbulle, i matsalen, och sade att jag var på kanelen så gick det hem. Sådana skämt är nog lite typiska mig. 

Efter skolan så stannade jag dock kvar för att fixa med en orienteringsbana och gick ett varv i skolan och satte upp kontroller. Det blir sista rycket innan vi lägger ned orienteringen för säsongen. 

Väl hemma så tog vi det lite lugnt och tittade på teve och Ullis fick lite massage då hon har ont i höften. Förra gången så föll det väl ut så vi hoppas på en repris. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards