Alla inlägg den 23 oktober 2021

Av Niclas Bernhardsson - 23 oktober 2021 23:00

Lördag morgon och jag verkligen brann för att studera och jag bäddade upp i sängen och jag har tyvärr, vilket nog är dåligt för ryggen, hittat min studieplats i sängen. Det är där jag brukar studera och göra mina uppsatser. Nu jobbade jag på och Ullis gjorde mig sällskap i sängen. Jag läste och jag skrev. Snart nog kände jag mig nöjd och i vanlig ordning så kollade jag inte igenom så mycket utan jag kände mig rätt nöjd. Rätt som det var så hade jag lämnat in två uppgifter, varav den ena var ett omprov då jag brett uta mig för mycket på en första uppgift så det blev för lite kvar att skriva på del två och den andra var en uppgift som skall vara inne nästa helg. 

Klick och de var inlämnade. Nu har jag endast ett omprov kvar, det som jag missade en poäng kvar och det finns lite böcker att läsa först. Det var riktigt skönt att bli klar med dem och snart kan jag ta mig an en uppgift som jag missade att göra från förra kursen. Har jag tur så kommer jag med i en kurs som börjar v. 44 också och i de bästa av världar så blir jag antagen till VAL redan nu. Jag är ju i alla fall på god väg att plugga in en massa. 

Tim drog iväg till en kompis och jag och Ullis samt Felix kollade lite på teve. Nu har vi fastnat på Spökjakt och de är ju så roliga. Danjal och Jocke, som han väl heter, är ju sjukt kul tillsammans. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards