Alla inlägg den 11 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 11 januari 2022 23:00

Tisdag och idag skulle nya teven komma och rätt som det var så får jag även ett sms om att ljudanläggningen till teven kommit. Härligt! 

Men först var det skola och ta emot eleverna som haft lov. Det var riktigt kul och rätt snart kändes det som om man var inne i det igen. 

På hemvägen så stannar jag till vid utlämniningstället och var har jag lagt legitimationen? Hmm, det gick bra ändå med hjälp av både personnummer och uppvisande av avin. 

Fort hem och i källaren håller visst Ullis på att cykla och teven har kommit men står kvar i kartongen men det kanske inte är så konstigt. Vi håller dessutom på att slipa golvet i köket. 

Jag fixar iordning lite mat och snart måste vi åka ned till träningen. Ullis hänger på men då jag skall försöka springa så passar hon på att promenera istället. Idag kommer det bara en person men det blev en bra start för mig. Det är Lidas och han är rejält taggad och glad över att få en sådan specifik coachning. På slutet får jag ge upp och släppa på farten för jag är helt slut. 

Väl hemma så blir det förstås dusch och sen lite teve. Uppackningen får vänta lite. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards