Alla inlägg den 25 januari 2022

Av Niclas Bernhardsson - 25 januari 2022 23:00

Morgon och det var väl dags att ta sin morgonpromenad igen. Vi gjorde oss klara och började. Som vanligt så var det lugnt med folk och mötte vi någon så höll vi oss långt ifrån. 

Det var riktigt skönt och man njöt en hel del. Vi skämtade om att det här var något vi kunde satsa på och det kanske inte är så dumt att bli pensionär. 

Väl hemma så började jag att måla och vi gick emellan med att montera på tevefoten, det blev riktigt bra.

Sen fortsatte jag som sagt var att måla och kollade lite mail då och då. 

På kvällen så fixade vi iordning i träningsrummet och även det blev riktigt bra och jag lovar att lägga ut bilder imorgon. Vi kände oss lite småtrötta så själva träningen fick utebli idag utan vi tittade på Sverige vs. Norge. Sjukt kul men jag blir lite arg på mig själv att jag känner mig så patriotisk emellanåt men programmet är skitkul. 

   

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards