Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Rolig innebandy med tjejerna!

Av Niclas Bernhardsson - 6 januari 2010 23:00

Ullis och några tjejer, däribland Ullis lillasyter Camilla, brukar spela innebandy på onsdagkvällarna men eftersom det var man... förlåt.. kvinnofall idag så fick jag hoppa in och jag var lite småsugen. Jag blev grymt imponerad över både Ullis och Millan men jag är ju lite mer van och hade inte så jättesvårt att finta tjejerna men jag hade värre med att springa förbi Ullis. Hon är grymt snabb!

Vi var bara 5 stycken och de turades om att vara med mig så det var jag och en annan mot 3 stycken så det blev till att springa. Alla blev riktigt slut och nöjda när det var slut! Kul!

 
 
Ingen bild

Din Fru

7 januari 2010 05:52

Alla utom jag fick vara med dig!

 
Ingen bild

Niclas_B

7 januari 2010 23:26

Men du får vara med mig alltid! :-) *puss*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 15 maj 23:00

Onsdag och det var återigen en bra dag, i alla fall för mig. Jag passade på att komma ikapp med lite saker och försökte även få ordning på mina låtar igen. Det har verkligen fastnat och den här gången fick jag igen nobben och musik är verkligen svårt...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 14 maj 23:00

Tisdag och det första man ser är ett sms från älsklingen och reportaget i ÖSP var visst klart. Det såg riktigt grymt ut och det ville man förstås dela. Jag hade ju bett om att inte få ta så mycket plats och det blev en perfekt blandning. Dock lyckade...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 13 maj 23:00

Måndag men det kändes som man blivit lite dagvild och Ullis höll med. Det är väl lovdagarna som ställt till det. Jag jobbade iu i och för sig i fredags men jag var ju rätt ensam om det. Slet hårt också så jag borde ju verkligen känt att det var en va...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 12 maj 23:00

Söndag och jag ser att jag fått svar om en fråga om chip-tider och det skulle bli väldigt dyrt så frågan är om man inte kör vidare med ett billigare alternativ. Jag tror att man kan skapa lösningar som fungerar ändå, trots många löpare som kommer in ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 11 maj 23:00


Lördag morgon och jag satt lite och fnulade på lite saker att ta upp till nästa års TUB-lopp. Det här var ju roligare än man hade trott men kanske också mer jobb än man hade trott innan.  Jag passade på att plugga lite innan jag fick ett ryck och b...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards