Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av Niclas Bernhardsson - 2 oktober 2015 20:15

Så var det fredag och alltså dags för lite simning. Fredagarna skall ju vara vikta åt det och jag hade bestämt mig men timmarna gick och Ullis velade. Men jag stod på mig och fick med mig Ullis. Väl på plats så inser jag att jag glömt dolmen men det fick gå ändå. Det blev dock dåligt flyt men jag fick jobba på lite hårdare och vila ibland istället. Fast vad har hänt med flåset. Visserligen så vet jag att jag är nedtränad nu men ändå. Efter ett tag så tipsar Ullis om att jag kanske kan använda mig av barnens flytetyg och jag testar och det funkar faktistk riktigt bra. Det blir lite knepigt i vändningarna och sen kommer en kille och skall gena över bassängen så jag får tvärvända och då tappar jag ena flytsaken och simmar då utan ett tag. Det tar typ udden av allt och jag kan knappt andas på ett bra sätt. Det blev nog 875 meter iaf, alltid något. Ullis simmade dock ruggigt bra idag! På plats var även Rainy som testade några voltvändningar. Det ser ju så proffsigt ut så det skulle man träna på.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards