Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Niclas Bernhardsson - 20 oktober 2015 22:15

Ja, några snuskhumrar kanske söker sig hit pga rubriken men det är förstås orten som avses och inget annat. Väl på plats så är det nästan tomt och Ullis och jag kommer ned till löparbanorna lite sent. Men efter några minuter så dyker det upp fler men inte så många som vanligt. Till slut så är vi åtta stycken iaf. Det är, förutom jag och Ullis, Hamlet, Sjöslaget, Wirren, Rydholmaren och Flaken. Den sistnämnde kom lite sent men hängde på så glatt så.

Och jag var taggad som sjutton och trodde nog att det hade släppt ordentligt. Men det gick inte alls idag. Jag var inte ens i närheten att få någon av de vanliga ryggarna men jag försökte intala mig att de andra startade för fort. Men jag kom inte ikapp och sen var det likadant på andra "Olgan", det var Olgor vi körde. Men jag försökte göra mitt bästa men sen fanns det liksom inget mer. Jag är nog lite för tagen av allt jobb just nu. Jag har precis skrivit in massor av omdömen och nu väntar utvecklingssamtal och samtidigt håller vi på att göra om Enklaresport en del. Och vi planerar även ytterligare en flytt faktiskt. Men mer om det lite senare.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards