Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Niclas Bernhardsson - 15 oktober 2015 22:00

Tyvärr har det blivit lite väl klent med träning på slutet men det är mycket som händer på jobben just nu. Både i skolan och på Enklaresport. Men jag var taggad och benen verkade vara hyfsat med igen. Det var ju inte riktigt så på Hässelbyloppet. Vi joggar bort mot spåret och det var Super-Roffe, Putte, Thellan, jag, Rajje och Hamlet. Hm, kanske var det någon mer men jag skriver nu några dagar efter så jag blir lite osäker. Jo, Flaken måste ha varit med förstås... tror jag! :-) Hursomehelst så joggar vi bort från Safiren och apostlahästarna tar oss mot Häradsvallen och elljusspåret där. Vi kör löpskolning som vanligt och sedan kör vi igång. Jag hade bestämt att jag skulle köra progressivt och många verkade hänga på. Första varvet så ligger jag och Hamlet först och vi pratade en hel del. På varv två så slutar vi att prata och farten höjs ganska mycket. Sen på varv tre så går Thellan upp och visar sig lite och sen på slutet så kan han inte hålla sig utan går upp och drar och jag vill inte släppa! :-) Så det gick alldeles för fort på slutet och jag som hade tänkt mig ett sista hårt varv. Minuten där jag vilar kändes alldeles för kort och sen går jag ut för hårt och jag känner att pulsen drar iväg direkt. Så efter några hundra meter så bestämmer jag mig för att det får räcka. Så ett klart fall framåt sedan Hässelbyloppet.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards