Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Niclas Bernhardsson - 1 oktober 2015 20:00

Ja, någonting annat borde det inte kunnat vara. Så här tungt har det nog aldrig varit att jogga. Visserligen spelar mycket annat in men den tunga benövningen i lördags, med typ 220 kg, och sen det långa spinningpasset. Efter det så tog jag ut mig bra i tisdags men sen blev det nog typ nog. Jag kände mig så enormt tight och kort i rumpan så det gick knappt att springa och det var nästan en plåga från första metern. Fast absolut mest då det gick uppför. Nedför kändes knappt alls och då kunde jag rulla ikapp de övriga. På slutet så kunde inte Flaken hålla sig utan sprang på riktigt bra och jag och Ullis försökte inte ens ta upp jakten. De övriga var förresten Thellan och Rainy samt förstås Westaden, som dock hoppade av lite innan. Väl tillbaka på Safiren så står vi och väntar bra länge men de verkade inte komma. Lite lustigt och efter tio minuter så beger vi oss hemåt och väl hemma så kommer Thellan joggandes och det visade sig att de stått och väntat på andra sidan. :-) 

Nu får vi se om det går att hitta någon form till Hässelby.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards