Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Niclas Bernhardsson - 8 oktober 2015 21:27

Torsdag och dags för att träffa löpargänget igen, dvs Enklaresport Running Club. Det är alltid kul men när vi kom hem och hade ätit så blev man som vanligt lite seg och vi slappade lite. Men vi var i tid och väl där så var det, förutom jag och Ullis, Putte, Flaken och Thellan. Det var bara den sistnämnda som inte skall springa Hässelby i helgen så hann körde lite längre medan vi andra nöjde oss med knappa sex och en halv kilometer. Vi skippade fartökningarna också och känner jag för att jogga lite på lördag kväll så gör jag det och släpper på några gånger. Men jag har inte alls längre samma fokus på loppet eftersom det gått rätt så dåligt på slutet. Kroppen har inte alls längre svarat som förut men jag är inte orolig. Det är nog bara något övergående. Fast benen vill knappt bära då jag går i trappor eller springer i backar. Skall testa och stretcha ordentligt. För snart tre veckor sedan blev jag fästingbiten igen och det kanske gör att kroppen mår lite sämre. Eller så är det helt enkelt så att jag är lite övertränad.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards