Alla inlägg den 17 september 2015

Av Niclas Bernhardsson - 17 september 2015 21:53

Så var det dags för klubbträning igen och Ullis var fortfarande inte supersugen men efter ett tag så gav hon med sig och följde med. Väl på plats så ser vi bara Rainy men då vi ringde till Flaken så var han på väg. Och jag var fortfarande sliten efter mitt PT-pass och jag valde att inte köra på hårt men det skulle visa sig gå fortare än väntat iaf. Vi joggar upp lite fortare än vanligt och väl framme vid Häradsvallen så kör vi lite löpskolning och sen är vi på G. Flaken och Rainy kör tillsammans och jag och Ullis lägger oss lite bakom. De drar iväg lite grand och Ullis och jag kommer lite bakom. Sen pausar de framförvarande lite och Ullis och jag springer förbi. Och då ökar vi samtidigt, då startar vårt andra varv som nästan går 40 sekunder snabbare. Och på tredje varvet så sänker vi oss ytterligare 7,5 sekunder innan vi avslutar med att jogga det sista varvet. Sen bestämmer vi oss för att det får räcka men Flaken och Rainy körde ett till.

Totalt 11 km och helt okey.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards