Alla inlägg den 26 september 2015

Av Niclas Bernhardsson - 26 september 2015 17:15

Lördag och Ullis skulle jobba så jag traskade själv till Safiren och fick stressa lite. Väl på plats så är det inte proppfullt och vi värmer upp och sen är det dags. Lite nya övningar och jag kan inte riktigt bestämma var jag skall börja eftersom jag inte kom på vad jag skulle göra på den aktuella övningen. Men snart nog kliver jag in i en maskin och vi kör igång. Jag lägger mig på en bra nivå och det är både bra för styrkan och för konditionen. 15 övningar och efteråt är det lite extra magträning och jag skämtar och säger något att det känns som man skall föda. "Men det är väl ändå inte möjligt", fortsätter jag. :-)

Fort in i dusch och bastu och sen till butiken. Där väntade jag besök från kära faster E-M och sambo. Óch bror Jocke med familj kom också och det blev kramkalas och fika. Sen efter jobbet så var det fest hos svägerskan men utan alkohol då jag var tvungen att förbereda ett längre spinningpass och att Zlatan även spelade spelade (!) förstås också in! :-) Men trevligt var även det men vi åkte hemåt ganska tidigt. Väl hemma så var det först Zlatan på tv och sen full kraft på att göra klart programmet. Halv tolv var jag väl klar och hoppade i säng...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards