Alla inlägg den 21 oktober 2019

Av Niclas Bernhardsson - 21 oktober 2019 22:00

Måndag och väl framme på jobbet så visade det sig att jag skulle hålla i morgonmötet men jag kände verkligen inte för det. Jag har nog aldrig varit så upprörd och det hade nog inte blivit så bra utfall på det. Så jag frågade en kollega, lite försiktigt, om inte hon kunde ta hand om mötet. Och det var inga problem så då kunde jag släppa det. Sen pratade jag lite snabbt med min chef och hon skulle rodda lite i vad som kunde ha hänt. Sen, efter någon timme, så kom chefen förbi och det visade sig att det blivit något kraftigt missförstånd och jag kunde utan problem släppa allt. Så skönt och det var bara att försöka lyda rådet. Och ju längre tiden gick ju bättre gick det och jag åkte från jobbet vid gott mod och såg fram emot lite träning. Ullis var inbokad på ett pass men det var fullt så jag traskade bort, med Ullis, men inställd på lite annan träning. Jag ställde mig först vid stakmaskinen och jag ställde maskinen på 5 km och körde lite lugnt med Def Leppard i lurarna. Men maskinen stod utanför själva gymmet, typ mitt i gången, så många såg mig och några bekanta kom förbi och pratade lite. Det var kul och inget som gjorde något då jag bara körde lugnt. På den ena maskinen var batteriet nästan slut och på den andra var man tvungen att spänna fast sig så dricka fick jag göra senare. Det blev strax under 23 minuter och det fick duga. Ingen pulsmätare men skulle tippa på lite under 80% av max. Sen in till gymmet och där körde jag två rundor med lite rotatorcuffsträning, tricepspress, axelträning och sen lite bicepscurl. Därefter blev det ryggdrag, magcrunch i maskin, bänkpress i maskin och även det två rundor och avslutningsvis lite hälrehab. Nice!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards