Alla inlägg den 28 oktober 2019

Av Niclas Bernhardsson - 28 oktober 2019 18:45

Höstlov och det tog emot lite grand för man hade nog ställt in sig, liksom eleverna, på höstlov. Men det brukar vara rätt tuffa dagar på sådana här dagar, då eleverna inte finns på plats. Och så även idag. Idag var det tillbaka till skolbänken och jag hade valt att fördjupa mig i classroom, och det man kan göra där. Eller rättare sagt lite repetition och jag försökte att både lyssna och göra lite eget jobb samtidigt. Efter lunch så var det tillbaka till skolan och då med nya uppgifter. På vägen hem så plingar det till i mobilen och det visar sig att jag fått plats på Core-passet. Så jag ringer Ullis och hon är också bokad så då var måndagskvällen räddad. Det var riktigt skönt att träna igen men det var attans vad det tog emot. Jag låg och gäspade först men snart var man igång och det var kämpa som gällde för att väcka den här kroppen! Skönt att vara igång efter lite väl många vilodagar. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards