Alla inlägg den 30 oktober 2019

Av Niclas Bernhardsson - 30 oktober 2019 22:45

Så sjukt mycket nu på skolan och dessutom studierna på det. Så min träning, som i normala fall alltid kommer först, får komma lite på nåder. Men väl hemma, efter skolan, så kände jag att jag behövde få in lite lättare träning och Coren är ju alltid bra. Det känns som det bör vara en baggis men det är nästan alltid som att få en smäll på käften. Och så även idag. Så det var nästan som en chock att komma igång men så skönt när man är i fas och tar i. Jag utmanade mig så mycket jag kunde och minimerade vilan mellan övningarna. Men det var tufft för magmusklerna som ibland skrev efter nåd. Men Ullis har kommit in i något film-stim och vill kika på serier så efter passet så blev det återigen en tv-serie och om jag inte minns helt fel så var det "Vår tid är nu". Riktigt bra och vad kul att man får följa med bakåt i tiden. Mina elever tycker jag verkar så gammal men här är det jag som får känna mig modern. Riktigt kul och intressant. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards