Direktlänk till inlägg 24 september 2020

Tokstressat

Av Niclas Bernhardsson - 24 september 2020 22:45

Torsdag och idag hade jag fyra välkomstsamtal på schemat men när jag kommer till jobbet så får jag höra att de vill att jag skall täcka upp för kollegan. Och jag tror att jag sade ja till några men den första tiden var omöjlig då jag hade ett välkomstsamtal på morgonen. Sen hade jag visst fått hjärnsläpp då jag bokade in mitt andra för det var mitt under en lektion men då det var orientering så kunde jag nog få till det men det gällde att vara effektiv då jag dessutom hade två klasser samtidigt. Tyvärr kom den ena klassen lite sent så jag instruerade några elever och hoppades att informationen skulle komma fram. Sen gick jag till min egna klass och fortsatte där. Mycket inlines så jag kunde se och hjälpa men en gång fick jag även stressa till lunchen för att hinna äta och sen fort tillbaka. 

På kvällen sen var jag helt slut och löpning var inte att tänka på. Så det blev bara en promenad dit och lite lätt instruktion innan vi gick hemåt. På vägen hem hann vi snacka med några bekanta och sen var det packning då vi skulle åka till Sandviken imorgon. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 23 mars 23:00

Lördag och Ullis jobbade extra men det gjorde inte så mycket då jag hade en examination att få in och dessutom en uppgift på den andra kursen. Jag satte igång direkt fast först en kaffe förstås. Eller flera stycken men jag drack förstås samtidigt som...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 22 mars 23:00

Fredag och nästsista veckan avklarad. Det börjar kännas lite jobbigt för det har helt enkelt varit skitkul.  På skolan var det sjukt drag på första lektionen och det gick hett till. Speciellt när halva klassen tyckte jag fuskade men det gjorde jag ...

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 21 mars 23:00

Torsdag morgon och jag började med att fota av precis alla böcker i bokhyllorna. Tänkte så att jag kan slänga alla gamla bilder så jag inte sorterar in fel då man varit och ändrat lite. Det tog några minuter och sedan fick jag stressa till bussen. Vä...

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 20 mars 23:00

Onsdag och på vägen till skolan så skickar Ullis om att det brinner på Centralstationen och jag var inställd på att kanske gå en bit men väl på plats så märktes ingenting.  Det var lite småtufft, men kul, på idrotten och jag fick en stenhård boll r...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 19 mars 23:00

På bussen så får jag ett meddelande från killen jag tagit över hemsidan på Trosa Ultra Backyard och det verkar som jag måste fixa en ny mail och det håller jag på med på bussresan. Snart har jag kommit på att trosaultrabackyard@gmail. com är en bra m...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards