Alla inlägg den 13 augusti 2021

Av Niclas Bernhardsson - 13 augusti 2021 23:15

Fredag och efter inledande möten så tänkte jag bygga klart en bollvagn men det fanns helt enkelt inte tid till det. Sen var arbetsdagen slut och en tuff vecka var över. Nu tänkte jag ta helg! Ullis kom och hämtade upp mig men vi hade även lunchat på Åda igen. Mycket trevligt. 

Sen, till middagen, ville Ullis ge mig en tidig present och anledningen var att jag gått och tittat på just den prylen och hon ville inte att jag skulle gå och köpa den innan. Men det här var väldigt genomtänkt och så fint! :-) En egen golfhandduk!

På kvällen ville hon plocka lite blommor på Hillsta och det var trevligt. Vi hade lite kul åt en katt som verkade busa med några insekter. Jag hann kika lite på golfen från Wyndow också. Helt galet bra spel! Kanske stavar jag Wyndow fel men det är i alla fall en riktig topptävling och jag tror det är i Miami. Tyvärr verkar det vara dåligt väder från och till och rätt som det var kom ett ljud som förkunnade att man så snabbt som möjligt skulle markera sin boll och söka skydd. 

   



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards