Alla inlägg den 28 augusti 2021

Av Niclas Bernhardsson - 28 augusti 2021 23:00

Lördags och jag försökte tvinga mig upp och jag kände en krypande oro i kroppen, jag hade inte tränat på länge! Det gnager i hela kroppen och idag skulle man väl få till lite träning, tänkte jag. Men det var full fokus på huset nu för nu hade vi plockat ut både diskmaskinen, som för några dagar sedan gav upp, och kylskåpet står i källaren. Snacka om kaos i huset! :-) Snart var vi i Kungens kurva och vi kollade in olika kombinationer av kyl/frys men det var visst lättare på nätet. Sen kikade vi vad vi hade klickat hem för diskmaskin och den såg helt okej ut. Men visst hajade man till när säljaren tipsade en familj om en ännu värre maskin... Hmm... Fast den här hade wifi och gjejer och kostade närmare tio tusen så den borde räcka till. 

Jag gick in och köpte nya läsglasögon och sen blev det en plugg till avloppet, då vi plockat bort diskmaskinen för det gick nu inte att diska då skummet letade sig upp i röret. Alltså det gamla hålet för diskmaskinsavloppet, eller vad det heter. 

Ingen träning idag heller men Tim tipsade återigen om en film och den här var ännu konstigare och handlade om insekter som blivit gigantiska efter att människorna skjutit kärnvapen på en asteroid och sen föll det ned en massa radioktivt som muterade insekterna men inte däggdjuren. Den var helt okej men inte lika bra som igår. Ullis tyckte ungefär exakt tvärtom och det får anses som jämlikt. :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards