Direktlänk till inlägg 1 januari 2022

Nytt år, dags att se framåt

Av Niclas Bernhardsson - 1 januari 2022 23:00

Vaknar upp och vi har sovit länge. Som vanligt så drack vi ingenting och eftersom jag ändå inte verkar tåla det minsta alkohol så är valet lätt. Jag verkar heller inte ätit så mycket socker igår så jag vaknade och mådde prima. 

Vi hade egentligen tänkt att åka upp till Stockholm men tiden gick och vi fixade lite hemma istället. 

Jag körde lite rehab och vi plockade med lite olika saker och körde både schack och kollade på serier. Nu har vi fastnat i den Tunna blå linjen och den är ju sjukt bra. Det blir oftast inte bara ett avsnitt per gång utan det rullade på och så även idag. 

Det blev lite rester till lunch och till middag så körde vi också lite lättare och det blev kycklingben och färsk pasta med beasås, nice!

På kvällen så tog vi tag i träningen och åkte till Trosa Sports Club och körde crosstrainer. Jag var superseg i början och ville nästan ge upp men sen släppte det och jag kunde köra på. Det syntes också på pulsen som låg på runt 150 slag/minuten fast jag tog det lugnt. Sen helt plötsligt så sjönk den till 120 slag och då var det bara att gasa. Lite typist min hjärtproblematik. Dusch på det och sen hemåt. 

Bra dag! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 30 april 23:00

Tisdag och valborg! Men ännu bättre är att det är 29-årig bröllopsdag för mig och Ullis. Ni som känner mig kanske kommer ihåg att det var på Tims dopdag jag och Ullis gifte oss och då alltså för 29 år sedan. Dock inte i kyrkan utan vi gifte oss först...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 29 april 23:00

Måndag och jag höll som vanligt på lite med Trosa Ultra Backyard men jag får besked om att jag kommit in på VAL och det på ett litet konstigt sätt. Av vad jag hade förstått så var det nästintill omöjligt att bli behörig idrottslärare via VAL och därf...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 28 april 23:00

Söndag och jag gjorde några sista finjusteringar och vi hann även städa lite innan mötet. Nu behövde ju det mesta vara klart, i alla fall de stora bitarna. Jag åkte förresten ned och köpte lite kaffe på ICA Trossen och då kom jag på att de ju också h...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 27 april 23:00


Lördag morgon det var som vanligt lite pyssel till loppet och vi skickade lite till Sanne vad hon skulle köpa in då hon ändå var på Ullared. Borde vara billigare där. Sedan fixade Ullis inne och jag började tvätta av husvagnen. Den har blivit så sjuk...

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 26 april 23:00

Fredag och jag kunde ligga lite längre då jag skulle ta gamla bilen in till Nyköping då den skulle besiktigas.  Så var man då iväg och fy f-n vilken skillnad det var att åka i den och vad hade hänt med vädret? Det var rejäl blötsnö och jag vågade i...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards