Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Niclas Bernhardsson - 24 oktober 2008 22:31

Vad f-n är det som händer!!! Anna B hänger löst! Åker Lars inte ut så bojkottar jag Idol. Resten lät ju bra! Kevin är ju säkerheten själv. Ah, nu står det mellan Lolou och Sepedeh men det är ju sjukt! Asch, bojkott handlar det ju om men jag vill ju se Anna, Johan och Kevin. För all del även lite Alice också men det här är ju bara för mycket. Lars sjunger ju så jävla illa så det är inte klokt! Jag skulle garanterat, nåja, göra bättre ifrån mig.


Oh, jag blir så jävla sur! Lolou åker men det var ju ändå den som jag hade som näst sämst i det här gänget. Lars borde dock ha åkt ut för länge sedan. Jag bojkottar härmed Idolkonceptet! Tack för mig! Men väck mig då Johan, Kevin och Anna sjunger! ;-)

Av Niclas Bernhardsson - 24 oktober 2008 11:32

Vad jag förstår så är det mer män som dör i prostatacancer än kvinnor i bröstcancer och ändå så uppmärksammas bröstcancer mycket mer. Det fick mig först att rynka lite på ögonbrynen men sen så insåg jag att prostatacancern drabbar män i deras slutskeden. Det förklarar ju en del av saken men är man inte lika mycket värd då? Och sen är det väl lite mer skamligt på något sätt. Bröst står ju för liv, kärlek och kvinnlighet. Prostatan lever att lite mer undanskymt liv...


Det här har jag gått och tänkt på ibland då Rosa bandet-insamlingen kommer på tal. Vad tycker Ni?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards