Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Niclas Bernhardsson - 22 oktober 2008 23:17

Ah, det här behövde jag efter lite tråkiga saker som har hänt på slutet. Inget jag kommer att ta upp här men ingen verkar ha gjort något dumt utan det handlar bara om missuppfattningar. Hursomhelst så kändes det skönt att få spela av sig lite på innebandyplanen. Det gick hyfsat idag. Som vanligt då man spelar två-mål så blir det en del "skitmål" och apropå skit så var en persons mage lite i olag.... Urrk! Vi hittade till slut ventilerna som jag öppnade för fullt. Det är ju löpningarna jag är bäst på men om de inte lyckas så är man ju lite halvt överspelad och de vana innebandyspelarna gråter väl då jag kör mina raider! :-) Fast de lyckas ibland och det känns iaf som det är snygga mål! Och idag har jag lyckas göra min värsta "kaka" på en spelare och då snackar jag inte om att köra in knät i nån utan helt enkelt ett vanlig skott som mynnade ut i ett rejält märke (med 4 hål) inpräntet vid sidan av knät! :-) Vi ser ut som skadeskjutna hjältar efter 2 h på planen. Och tuffa tacklingar som vanligt, det är kul. Fast jag fick en tackling rakt bakifrån då jag stod snett framåt, liksom lite böjd åt sidan. Den kändes inte så mysig och jag blev lite arg. Försökte ge igen men han är rätt stadig! :-)

Äsch, vem bryr sig! Det blev 2 h tuff innebandyträning med ett par rejäla flåspeakar! Effektiv tid kanske en timme då vi hade 2 avbytare i vårat lag.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards