Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Niclas Bernhardsson - 16 oktober 2008 21:52

Idag var jag på kurs på jobbet då jag numera ingår i företagets räddningsgrupp, det känns bra. Jag vill ju alltid kunna hjälpa till så det var ju ett naturligt steg. Förhoppningsvis så är jag rätt man för "jobbet"!


Trevligt möte och vi fick en härlig räkmacka, det är aldrig fel, och gick igenom en hel del. Så nu väntar lite mera kurser.


Kläderna väger en hel del och man tar ju dessutom på sig dem över de vanliga kläderna då det skall gå snabbt. Det värsta är ju att jag är så stel så jag har ju lite problem att få på mig byxorna! :-0 Det blir till att få ordning på kroppen nu! :-)


Hursomhelst så känns det bra!


På kvällen sen så fortsatte jag att borra och fixa i väggarna då vi skall ha upp en tv på väggen i sovrummet. Det blir nog fint då det är klart men nu ser det ut som ett slagfält. Från början så gjorde jag lite småhål lite här och där för att kunna pillra igenom sladdarna allteftersom i vp -och flexirör (tror jag det heter). Men med lite experthjälp så har jag nu gjort om allting så det bara skall täckas med en störra gipsskiva. Fast det är ju alltid kul att vara lite hantverkare och tänka till lite så helt i onödan kanske det inte var. Fast otroligt dammigt så det kunde jag ju ha sluppit ifrån. Nu börjar jag bli tveksam om jag kan andvända alla sladdar som jag har slitit och dragit efter mitt första taffliga försök. Det blir nog till att antingen testa sladdarna först eller kanske, det vore nog bäst, införskaffa nya!


Natti natti!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards