Alla inlägg den 25 oktober 2017

Av Niclas Bernhardsson - 25 oktober 2017 21:45

Kände mig återigen lite hängig och kanske var det en kombination av maxkörningen i måndags och av att jag skrek allt vad jag hade på mina elever i tisdags? Och det är inte så hemskt som det låter. Jag har en lek som egentligen heter Trädgårdsmästaren, men vi kallar den Äppeltjuven. Jag brukar knorra till den lite och spela en hemskt elak "Äppelbonde" och jag brukar skrämma dem lite, det gillar de! :-) Men det här var ett rutinerat gäng och alla bara stod och väntade på mig. Jag hade hoppats att de skulle vara lite disträa, typ. Ajdå! Jag får väl köra ett extra högt vrål, och undra: " VAD GÖR NI I MIN TRÄDGÅRD!!!!" Från att ha tagit i från tårna så känner jag bara hur rösten går sönder, jag ser stjärnor och det håller i runt 10 sekunder och jag tror att jag skall svimma. Fy bubban. Halsen gjorde riktigt ont och jag blev sjuk. Men det var igår och nu tänkte jag köra lite lätt igen. Det blev 45 minuters Core först och sen tänkte jag prova spinningen men Magnus var försenad och Carina var barmhärtig nog att stanna. Annars tänkte jag erbjuda mig, men det behövdes inte. Det blev ett riktigt bra och varierat pass, det märks att Carina kan sin sak. Jag avslutade med att köra lite rehab för hälen. 



Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards