Alla inlägg den 17 oktober 2017

Av Niclas Bernhardsson - 17 oktober 2017 17:45

Efter stötvågorna i fredags så fick jag så satans ont i vaden och det bara eskalerade. Och igår blev det inten träning då jag väntade på revisorna men väntades tyvärr förgäves. Hon fick förhinder precis innan och då hade jag redan ställt in mig på att inte träna och det blev lite sent. Så det blev filmkväll med älsklingen istället. Lite olustig film som fick bra mycket bättre recensioner än den var bra. Det handlade om en halvligist som blev dömd för ett mord han inte begått och satt typ i 20 år. Givetvis tragiskt men ingen vidare filmkväll... :-)

Men idag var det tisdag och nu skulle det väl tränas. Så var iaf tanken men vaden gjorde som sagt var riktigt ont och jag åkte ned och tänkte bara hälsa innan jag skulle dra till Safiren Sports Club. Men jag hade glömt kortet och fick åka till Safiren, i Vagnhärad, istället. Sagt och gjort. Väl på plats så blir det en mil på Cross Trainern och det tog lite under 40 minuter, kanske 38 minuter, kommer inte ihåg riktigt. Sen stakade jag 5 km på Concept 2 och försökte hålla igen. Det blev typ 22 minuter. Endast en minut ifrån då jag tog i hårt. Lite lustigt att det kan vara sådan lite skillnad i tid men desto mer skillnad i puls och ansträngning. Det upplever man ju inte på riktigt. Sen fick det räcka och jag gick hem. 

Just ja! Jag hann med lite simning på skolan också. Det blev 300 meter då jag ändå väntade på en klass. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr), Bernhardsson Måleri (5000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards