Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Niclas Bernhardsson - 1 februari 2017 20:30

Ja, det frågade en av mina elever och jag förstod först ingenting. Hur visste han att jag ens tränade på Safiren. När jag frågade hur han visste att jag tränade där så sade han att han såg det på Instagram och jag lägger ju inte ens ut varannan gång jag är där. Men visst! Många dagar i veckan blir det och så även idag, onsdag. Först var det Core-pass och idag hoppade visst M. Frisch in igen men det funkade också bra för mig. Hårt och man får verkligen kämpa. Det blir lite mer övre magmusklerna och kanske lite mer undre magmusklerna då det är Carina som kör. Bra med variation.

Sen, när passet var klart och det tog ungefär 30 minuter, så var det ju spinning men det fick jag avboka då revisorn var på ingång. Men jag sprang upp till stakmaskinen och satte igång att staka. Jag sneglade mot klockan och när det gått 20 minuter så bröt jag. Jag hann inte ens in i duschen förrän revisorn ringer upp och skjuter upp det till imorgon. Hmm... Men jag kände mig klar och det är nog bra med en lugnare dag ibland också. Imorgon kör vi istället så jag får börja springa lite tidigare då.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards