Alla inlägg den 1 september 2021

Av Niclas Bernhardsson - 1 september 2021 23:00

På onsdag är det simning och jag hoppas ni dyker upp, sade jag till eleverna. Kanske får jag balansera upp min humor lite grand.... Även den är under ytan.

Det var dock stressigt värre på morgonen för att hinna med allting. Jag ville få klart allting till min vikarie och sprang som en furie med koner och måttband samt låste upp grinden. Sen fick jag springa mot bussen för att pricka av eleverna och sen mot bilen för att åka ikapp bussen. Pust! Väl på plats så var det kul att se hur duktiga alla var! Wow! 

Väl tillbaka på skolan så var det först personalfoto och jag kände mig varm och svettig efter att ha stått i den fuktiga och varma simhallen och sen möte på det. 

Väl hemma så var det god mat och sen iväg till core-träning, med Carina. Jag var trött och seg och den här gången var det verkligen så. Nu var det segt på riktigt och det släppte in. Många övningar kunde jag inte göra, pga min axel, så jag fick improvisera lite. Men kul att vara igång och nu fick jag svart på vitt att jag måste få ordning på axeln. 

Kvällen avslutades med att jag gjorde iordning september månads träningsprogram, för löparklubben. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards