Alla inlägg den 23 september 2021

Av Niclas Bernhardsson - 23 september 2021 23:00

På skolan så var magmusklerna fortfarande inte okej så jag kunde själv typ bara förklara hur de skulle tänka och visa lite försiktigt. Jag messade reportern och undrade när jag skulle få korrekturläsa reportaget och det kändes först som det skulle bli ett rätt kort reportage och bara om jag och Ullis springer loppet för att vi har drabbat av hjärtproblem i min släkt. Hon hade visst skickat till fel adress men ungefär när jag hämtar Ullis så får jag det och vi läser. Det är rätt långt och tar upp typ alla tuffa besvär jag har haft och förstås att både far och bror har gått bort. En del faktafel och kanske någon konstig vinkling så jag gjorde om lite.

Sen så var det ju klubbträning men jag kände att jag hade något lite lätt i halsen, sen söndagslöpningen, så jag fick stå över och att jag fått sömnen lite förstörd av någon bieffekt av medicinen påverkade också förstås. Det är så att jag vaknar av att inte kunna andas och jag måste gå upp och harkla mig. Det sker 4-5 gånger per natt men andnöd var en relativt vanlig bieffekt men att det typ ibland, eller om det var ofta, går över. Hursomhelst så tog jag emot Putte och Ullis var strax klar. Vi var lite sena då vi återigen fastnat i Det som göms i snö, det känns som man har fastnat i den nu. 

Sen

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards