Alla inlägg den 27 september 2021

Av Niclas Bernhardsson - 27 september 2021 23:00

Nej, jag har inte fyllt ännu men bara det att jag stannar hemma då jag är förkyld, det skulle inte hänt förut för jag vägrar alltid att inse att jag är sjuk och det har jag fått lida för många gånger. Även denna gång gick jag för länge men då hade jag på något sätt börjat intala mig att det var någon biverkning av nya medicinen. Ja, jisses! 

Så det var bara att bädda ned sig men gulliga Ullis hade ju dukat fram värsta frukostbordet med en fin lapp! Så det blev en hejdundrande frukost och jag låg länge och bara slappade. Tyvärr så dog datorn samma sekund som jag öppnade den så jag vet inte om det var något akut med vikarierna. Men å andra sidan är jag sjuk och borde slappna av. Helt gick dock inte. 

När Ullis kom hem så undrade hon om jag orkade sitta i bilen för en överraskning och hon ville bjuda på god fika ute vid Stendörren. Det blåste dock lite väl mycket så vi fick sitta bakom en tråkig lada men det var trevligt ändå. Men vi fick bryta snabbt så att jag inte skulle bli ännu mer förkyld. Så hem och in i värmen. 

Vi avslutade kvällen med lite dokumentär om den galna mördare i Trollhättan. Jag är dock inte så förtjust i sådant men å andra sidan så tillhör väl det lite allmänbildning. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards