Alla inlägg den 5 februari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 5 feb 23:00

Måndag och idag hade jag bättre koll på när första lektionen började och även en vettig nivå.

Bra drag överlag! 
Vi avslutade med möte och jag och en kollega berättade om våra planer inför kommande aktivitetsdag. Vädret spelar förstås in men det var svårt att tänka sig där och då att det skulle bli snö. Det är dock inte omöjligt, sade vi. Datumet blir den sjunde mars och då borde det vara strålande sol. Haha! 
Sedan hem och väl hemma så åkte vi ganska snabbt och reklamerade fönsterbrädan vi precis köpt. Det var något fabrikationsfel. Samtidigt fixade vi iordning en träkloss som var lite för tjock och de fixade det utan problem. Först var de dock tveksamma då jag råkade säga måttet i millimeter först men tänkte i centimeter.

Vi passade på att prata lite med Johanna.

Sedan hem och jag kunde inte hålla mig utan började snickra rätt omgående.

Det blev dock även lite teve och på Primetime åkte jag på fråga 10 men jag var heller inte värd att vinna då jag knappt kunde en enda fråga utan kollade i chatten. Det handlade om vilka städer man kollade på genom Google Maps.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards