Alla inlägg den 12 februari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 12 feb 23:00

Måndag och det var bra drag på lektionerna men jag fick nästan panik på morgonen då någon petat in sten i låset till ett förråd. Jag ringde vaktmästaren direkt och han var klart lugnare än mig. Sedan försökte jag pilla in något och då märker jag att stenen är rätt lös och efter några sekunder åker den ut och jag ringer och säger att det är lugnt.

När jag hade en lucka passade jag på att söka mig ett rätt tungt jobb i Nyköping. 

Sedan avslutar vi med möte och jag rör mig hemåt.

Jag kommer hem och har någon halvtimme på mig innan Woodys stänger och slänger in hyllplanen i bilen och åker.

Där kapar jag till dem till mer exakta mått och kollar även om de har några passande LED-ljus men det hade de inte. 
Det blev bra och jag monterade sedan upp hyllan som var kvar och den sista hyllan skall bli ngt slags skydd längst ned.

Jag fick också bekräftat att jag blir ordföranden i ett valdistrikt och Ullis är förstås med och vi hjälper varandra.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards