Alla inlägg den 27 februari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 27 feb 23:00

Tisdag och nu började det bli hög tid att tänka på StafettVasan. Jag var nog egentligen inte så supersugen då jag helt missat träningen, på slutet. Det var ändå dags att börja planera för resan och tågbiljetter var redan bokade men jag hade faktiskt rätt att få tillbaka pengarna då en urspårning gjort att resan var högst osäker på om den ens kunde bli av. 

På kvällen spelade jag Primetime och nu handlade det visst om trafik och det gick bra men de allra flesta visste inte att det inte vara lag på att leda en cykel över ett övergångsställe. Det är dock olämpligt att cykla över men det är ingen lag. En viss skillnad. Sedan kom sista frågan och där var det när nygegristreringen av EPA-traktorer upphörde i Sverige. Jag hade inte så mycket koll men tänkte klicka i 1985 men trycker fel och det blir ändå rätt. Det var 1975 och jag fick alla rätt och hela tre kronor in på kontot. Alltid kul att tävla. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards