Alla inlägg den 15 februari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Torsdag 15 feb 23:00

Torsdag och bra lektioner men nu började jag blanda ihop vad alla klasser gjort så jag behöver nog skriva upp mer. 

Sedan hemåt och väl hemma så började jag med att sortera böcker. När Ullis kom hem så packade jag ut i bilen och snart var vi på gång till tippen. Det känns absolut inte bra att slänga fina böcker men allt handlar ju om att prioritera och skönlitteratur går alltid före en massa olika fack-böcker. Sedan mot affären och handla innan vi skulle hemåt och idag var det löpträning som stod på schemat men tiden gick och på vägen hemåt så inser vi att vi inte kommer hinna. 

Vi lämnar maten till svärmor och åker sedan till Safiren för att i alla fall hälsa på löparna. 

Återigen var det klent med folk och den nya tjejen måste väl undra om det alltid är så klent. Jag lovade dock att jag är med nästa gång. 

När vi ändå var på Safiren så kollade jag in de nya cyklarna i den nya lokalen. Jag skall ju leda spinning där under Vasaloppet. Det blev lite snack med Benny och hans fru också. 

Sedan hemåt och vi fixade lite mat innan jag började slänga ett djupare öga på kommande kursinlämning. Det här blir nog svårt, tänkte jag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards