Alla inlägg den 19 februari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 19 feb 23:00

Måndag och det var dags att för första gången jobba på lovskolan. 

Jag hann knappt komma in på skolan förrän jag fick frågan om jag inte kunde hoppa in på matematiken istället för att vara hjälplärare i svenska. -Inga problem! svarade jag. Jag ställde om mitt tänk och nu var det matematik som gällde och det kunde ju varit lite läskigt men det gick riktigt bra. 

Sedan hemåt och hemma började jag sortera lite böcker för nu är det rätt nära tills vi är helt klara. 

När Ullis kom hem blev det mat och sedan fortsatte jag att lägga in böcker i hyllorna. 

Klockan 20 så pausade jag med lite Primetime och det handlade visst om pengar och det var visst ett svårt quiz för folk rök hela tiden. Tyvärr även jag på den nionde frågan. Det var vilket varumärke som kopplades till världens just nu rikaste person. Jag var dock inte den enda som hade fel. Typ alla. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards