Alla inlägg den 2 februari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 2 feb 23:00

Fredag och jag hade endast två lektioner men som lärare finns det alltid att göra.

Rätt som det var så var lektionerna klara och efter lite pysslande på kontoret så var det dags att bege sig hemåt.

Mu kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde hemma men med hundra procents säkerhet så var det något med biblioteket. Det brukar vara så. 

Så var det då dags för Melodifestivalen och det missar inte gärna jag.

Först ut var Adam Woods och det var helt okej men absolut inte någon favorit.

Efter Adam var det Samir och Viktor och jäklars vad illa det lät inledningsvis. Det tog sig lite på slutet då rösterna dränktes lite i musik.

Melina Borglowe följde upp med en visa som tyvärr inte höll måttet. Ajdå! Det var ingen bra start men det tog sig med ett starkt slut.

Återhämtningen inleddes med marängliknande Elisa Lindström som sjöng Forever yours. Helt okej och jag hade den som tveksam tvåa då jag tyckte att Lisa Ajax var ungefär lika bra. Hon sjöng Awful liar men ljuga behövde inte artisterna som kom efter göra.

Smash Into Pieces gjorde processen kort med sin Heroes are calling. Wow! säger jag! 
Vi åt riktigt gott och hade det mysigt! 
Ullis tippade helt rätt men appen strulade för oss båda. 
 
Speciell morgon

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards