Alla inlägg den 16 februari 2024

Av Niclas Bernhardsson - Fredag 16 feb 23:00

Fredag och jag började plugga lite då jag hade tid över, efter första lektionen. 

Sedan var det lunch och Ullis skulle komma över men jag körde sista lektionen innan Ullis kom. Idag var det förresten många redovisningar, på gymnastiken. Bra tempo och jag var riktigt nöjd. 

Sen kom Ullis och jag och hon gick upp och lämnade böckerna. Alla elever var tyvärr redan utsprungna men det blir spännande att se vad de tycker om böckerna. Det var många böcker med bilar och det tror jag uppskattas. 

Sedan åkte vi och handlade lite eller rättare sagt ganska mycket. 

Nu började jag bli trött och Ullis var heller inte så superpigg på att simma som vi hade tänkt från början. 

Snart åkte vi hemåt. 

Väl hemma så var tanken att jag skulle plugga men det blev mest sortering av böcker för jag var i full gång med att lägga in alla pocket-böcker och lite vanlig skönlitteratur. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards