Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Niclas Bernhardsson - 7 oktober 2010 23:22

Så var det torsdag och för första gången skulle vi ha torsdagsträning med löparklubben. Men det kanske inte kommit ut till alla medlemmar för det visade sig att det bara kom en till. Men träningen gick inte så bra men anledningen till det var pga en liten sticka! Några timmar innan så hade jag slipat lite där hemma och fått in en lång sticka som jag först inte ens kunde få ut, den satt fast. Ullis drog och på andra försöket så gick det men allteftersom timmarna gick så blev det värre med fingret.Under träningen så svullnade fingret upp och värkte mer och mer. Mot slutet av träningen så blev jag matt och fick avbryta passet och fick hjälp när jag skulle hem. Fingret pulserade och fastnade i böjt läge. Nu har jag medicinerat mig och är relativt smärtfri.Passet blev iaf så här:Uppjogg 2 kmSnabbdistans 2400 meter av tänkta 3000 meter.Nedjoggen fick jag avbryta då jag blev sämre och det tokvärkte i fingret. Men det blev ca. 1,6 km. Efter det så fick jag t.o.m hjälp att få mina överdragskläder till bilen. Sen eskalerade smärtan och det blev lite sjukrådgivning på kvällen.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards