Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Niclas Bernhardsson - 24 oktober 2010 15:55

Först och främst ett stort tack till att Ni finns grabbar och tjejer!
Idag sprang Kenneth, Kenth, Bosse, Ullis och jag iväg på en kortare långrunda på 15 km, men rätt kuperad ändå. "Långa skogsrundan" brukar jag kalla den. Ganska direkt så gör benhinnan lite väl ont och det var jag nog ganska beredd på att det kunde bli så. Till slut så måste jag gå och tror Ni inte de övriga kommer springades tillbaka, trots mina protester. Jag kämpade på och får gå i backarna och det steniga underlaget var inte till min fördel direkt. Så när jag nästan är ikapp så vinkar jag åt dem att springa på så fick jag själv se om jag skulle komma ikapp. Några gånger är jag rätt nära men så kommer en försmädlig backe som gör att det värker rejält. Men jag fortsatte och till slut så kommer jag ikapp Ullis och Bosse och nästan jobbiga backe springer jag upp utan att få alltför ont och det dröjer inte alltför länge förrens vi är ikapp Kenneth och Kenth som också gjort en liten sväng tillbaka för att möta upp oss. Efter det så avtar smärtan och det känns oförskämt bra efter ett tag. Kanske börjar man känna av sträckan när det var några kilometer kvar men det var inte så mycket. Tiden blev hela 1.34 men idag så låg fokuset på att inte springa snabbare än just 6 min/km.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards