Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Niclas Bernhardsson - 3 oktober 2013 22:03

Ja, det skall jag göra hela tiden nu som rehabilitering. Jag fick en liten bristning i hälsenan och det hela är ju lite av ett I-landsproblem. Det känns ju endast efter ett tag vid hård belastning nu men man måste vara lite försiktig så det inte går upp igen. Om en vecka så är det Hässelbyloppet och chansen är väl inte så stor men jag hoppas! Idag var jag förresten i Eskilstuna med Felix och då ropade jag på en tant och undrade om hon tappat en handske då det låg en vid parkeringsautomaten. En äldre herre stod nästan och stampade på den och ursäktade sin dåliga syn. Det var hennes och hon blev glad förstås. Jag skämtade lite om det här Internetfenomenet på FB idag förresten. Ibland så undrar man hur en del kan gå på alla sagor. Träningen då? Nja, lite sämre på slutet, dels lite dålig motivation pga skadan och dels lite småförkyld men det kanske kan bli ett lättare morgonpass imorgon bitti. Idag blev det lite lättare jogg och löpskolning med klubben. Kul och lite inspirerande.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards