Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Niclas Bernhardsson - 13 oktober 2016 22:20

Idag, på skolan, var det bra drag med både simning och bollsporter. På simningen så testade jag att simma en hel längd under vattnet och det var lite jobbigt men jag orkade hela och det gjorde jag två gånger. Snacka om mjölksyra i benen! :-)

I övrigt gick det hur bra som helst och snart nog var jag på väg hem. Väl hemma så fixade jag på huset och hann ta lite kaffe också. Sen lite mat på det innan vi drog iväg till Safiren. Ullis skulle iofs spinna idag eftersom hon kände av sitt knä lite grand. Själv så bytte jag om och inväntade klubbkompisarna. Idag blev det jag, Flaken, Tokan och Putte. På schemat stod fartlek och efter uppjoggen, som var på ca två km, så körde vi lite löpskolning och snart var vi igång. Vi började med att successivt öka i första backen och det var i princip full fart på slutet. Sen lite lugnare innan körde typ "Jägarmarsch" då sista personen sprintade förbi typ alla och ropade så nästa man sprintade osv. Efter det körde vi lugnt tills sista backen då vi drog på igen. Det upprepade vi varv på varv. Initialt kändes det segt men snart var alla inne i det och jag tror att alla, förutom Tokan, blev riktigt slut. Sen joggade vi hemåt och det kändes helt kanon!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards