Alla inlägg den 30 december 2017

Av Niclas Bernhardsson - 30 december 2017 09:00

Träna skall man ju, iaf jag, och idag hade Puff någon specialare med både Core, spinning och någon Ying-yoga. Och det passade ju bra att prova på något nytt. Och det var närmare två timmar så det kanske kunde räcka som dagens träning. 

Vi traskade iaf ned till Safiren och det började med 30 minuters Core. Inte alltför jobbigt och det märks att man tränat bra under längre tid och även fått in en kontinuerlig bålträning. Typ två gånger i veckan. Efter det var det spinning och jag hade lite problem med ena skon då ett fäste börjat gå sönder. Men jag fick dra lite lösare så fick jag det att sitta hyfsat bra iaf. Rätt bra flås och jag snittade runt 142-143 slag/minuten på passet som var ca. 54 minuter. Avslutningsvis blev det lite Ying-yoga. Det var inte alltför avancerat - skönt! Kanske inte den konditionsboost jag hade hoppats på men kul att prova något nytt. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards